Reference
Všechna doporučení a reference si můžete přečíst zde na portálu NaVolneNoze.cz, nebo na mém profilu LinkedIn.
Vybraná doporučení
Mt-nabytek.cz
„S panem Kvasničkou jsme dělali v druhém kvartálu loňského roku konzultace nové grafiky a uživatelského prostředí e-shopu Mt-nábytek.cz. Pan Kvasnička byl pro našeho grafika přínosným zdrojem informací a inspirace. Na základě zapracování prvků doporučených panem Kvasničkou se zlepšil konverzní poměr o desítky procent. Celkový průběh spolupráce byl velice plodný a přínosný.“
Kontaktní osoba: Jiří Juřica, majitel eshopu Mt-nabytek.cz
Melvil.cz
„V duchu našich knížek: pracujeme na sobě. Právě jsme si vyslechli zdrcující zprávy o našem webu a eshopu, Jan Kvasnička, šel přímo k věci. Takže máme popel na hlavě a pravděpodobně si ještě napíšem na čelo šarlatové písmeno. Omlouváme se za nepřehlednost a věřte, začínáme se lepšit.“
Kontaktní osoba: Tomáš Baránek, spolumajitel eshopu Melvil.cz
Trikator.cz
„S Honzou jsme konzultovali použitelnost našeho e-shopu a poskytl nám několik užitečných tipů, které jsme také následně implementovali. Konzultaci s ním ohledně použitelnosti doporučuji všem, kteří chtějí zvýšit konverzní poměr svého e-shopu. “
Kontaktní osoba: Ondřej Roba, spolumajitel eshopu Trikator.cz
Youngprimitive.cz
„Spolupráce s p. Kvasničkou pro nás byla přínosem. V obšírné analýze nás upozornil na pár věcí, které nám unikly, nebo jsme jim nepřikládali takovou důležitost. Nyní je web odladěný a co možná nejvíc "user friendly" pro běžného uživatele internetu.“
Kontaktní osoba: MgA. Filip Urban, majitel eshopu Youngprimitive.cz
SEOLinhart.cz
„Jan Kvasnička pro nás zpracoval několik kvalitních analýz použitelnosti. S prací jsme byli spokojeni my i klienti, kterým analýzy poodkryly mnoho problémů webu.“
Kontaktní osoba: Jan Linhart, majitel společnosti SEO Linhart s.r.o.
Poprvé zažil v akci @Jan_Kvasnicka a jsem nadšen. Pokud chcete odborníka na UX a testování a nechcete agenturu, poptejte ho! Je boží.
— Pavel Cody Ungr (@necodymiconer) July 9, 2013
Pay4t.cz
„Jan pro nás vypracovával analýzu použitelnosti systému www.pay4t.cz, do něhož jsme vstoupili posléze jako investoři. Jeho analýza nám ukázala řadu sliných a slabých míst v projektu. Doporučuji jako odborníka.“
Kontaktní osoba: Michal Kubíček, majitel společnosti pronetmedia.cz
Fapi.cz
„S panem Kvasničkou jsem již konzultoval několik projektů. Ve velké míře přispěl k vysoké uživatelské přívětivosti našeho nejnovějšího projektu FAPI.cz, kde se podílel na UX designu. Určitě jeho služby budeme využívat i v budoucnu.“
Kontaktní osoba: Mário Roženský, majitel projektu Fapi.cz
Snizujeme.cz
„Konzultace s panem Kvasničkou otevře oči. Uvidíte drobnosti, které tak nějak na svých projektech už nevidíte. Návrhy pana Kvasničky jsou podnětné a doporučuji jej jako nezaujatého profesionála pro vaše projekty.“
Kontaktní osoba: Martin Koutný, provozovatel projektů spadajících do skupiny Snizujeme.cz
Jaknapsatzivotopis.cz
„Oceňuji trefné rady a poznámky k našemu projektu, u kterého se zvýšily výdělky díky doporučeným úpravám uživatelské použitelnosti. Návštěvníci se už neztrácejí během objednávkového procesu a mohou jednodušeji a rychleji přejít k objednávce a zaplacení.“
Kontaktní osoba: Ondřej Martínek, spolumajitel projektu Jaknapsatzivotopis.cz
Svatebniasistentka.cz
„Honza Kvasnička pro mě vypracoval hned několik analýz použitelnosti webových projektů. Zpracováním výsledků analýz do daných webů se mi podařilo dosáhnout navýšení počtu objednávek a celkově i konverzního poměru.“
Kontaktní osoba: Josef Kroupa, majitel projektu Svatebniasistentka.cz
Provysavace.cz
„Požádali jsme Honzu o provedení testu použitelnosti a pomoc při zvýšení konverzního poměru našeho e-shopu. Velice mile nás překvapil jeho vstřícný přístup a fundovanost, snaha hledat řešení a nové cesty. Můžeme ho všem vřele doporučit!“
Kontaktní osoba: Tomáš Krýdl, majitel eshopu Provysavace.cz
Rozhodně doporučuji Analýzu použitelnosti od @jan_kvasnicka Nevěřil sem, že tolik chyb jde v eshopu přehlídnout. Každopádně díky!!!
— Petr Konieczný (@machrhoumr) Leden 7, 2013
- 10.7.2013 - Infografika: Eshopy, jak k nim přistupujeme, jak s nimi pracujeme a co nás zajímá?
- 28.6.2013 - UXcamp Europe 2013 Berlín
- 21.6.2013 - „Ten SEO a PPC expert byli žabaři, navíc mi pořád mluvili do mé práce“, řekl majitel eshopu
- 11.6.2013 - George S. Clason: Nejbohatší muž v Babylóně
- 9.6.2013 - 8. sraz nezávislých profesionálů NaVolneNoze.cz ve Valticích
Aktuální vytíženost
- Přijímám další zakázky