Školení
Co vás naučím
Spousta majitelů a provozovatelů eshopů neví, že může zvyšovat konverzní poměr a že počet realizovaných obchodů není jen o zvyšování návštěvnosti webu. Naučím Vás, jak lépe lákat zákazníka a jak pracovat s psychologií nákupů, jakých chyb se vyvarovat a jaké techniky využívat. Celé školení je hodně založeno na praktických ukázkách, takže si z něj odnesete více než jen pouhou teorii. Vycházím z reálných testování, která jsem prováděl. A jako bonus dostanete definování problémů na Vašem eshopu: přímo v rámci školení získáte reálný feedback. Uvidíte, jak kolikrát i malá úprava dokáže zvýšit konverzní poměr a důveryhodnost.
Osnova školení
- 1) Úvod do ergonomie a metod call-to-action - probereme základy ergonomie, psychologie nakupování a práci s prvky call-to-action
- 2) Ergonomie eshopu, header, navigace, úvodní stránka - nadefinujeme si, jak by měl eshop vypadat a na reálných příkladech si ukážu, co má obsahovat homepage a jaké rozmístění prvků je nejlepší. Také jak pracovat s headerem a jakým způsobem zpracovávat navigace
- 3) Detail a výpis produktů - tady mívají eshopy hodně chyb, proto jí budeme věnovat vlastní část
- 4) Košík a objednávkový proces - optimalizace objednávkového procesu není jednoduchá a jelikož právě během něj odchází hodně potenciálních zákazníků pryč, je velmi důležité, abychom se jím zabývali
- 5) Praktické ukázky na eshopech účastníků - přímo na stránkách internetových obchodů účastníku školení si ukážeme chyby i následná doporučení, co povedou k jejich odstranění
Komu je školení určeno
Moje školení je vhodné pro všechny, kdo mají e-shop nebo pro nějaký pracují a chtějí u něj zvýšit konverzní poměr a tedy i svůj zisk.
Hlavní přidaná hodnota školení
V 7 hodinách se dozvíte maximum o hlavních překážkách, které na Vašem elektronickém obchodu brání uživatelům v nákupování. Především Vám ale přímo na Vašem eshopu ukážu případné chyby i praktická doporučení, co je pomohou opravit.
Kozultace
Pokud máte zájem pouze o konzultace, tak více informací naleznete zde.
Školím také pro společnost
Školím v těchto městech
- Brno
- Ostrava
- Praha
- dle domluvy i jiná města
Doporučení
„Školení (Jak zvýšit zisk vašeho eshopu? Ergonomie, Call-to-action, Optimalizace konverzního poměru) lze jedním slovem shrnout jako praktické a také v každém ohledu přínosné. Velmi oceňuji, že i moje projekty byly podrobeny analýze, takže vím, co je potřebovat zlepšovat. Spoustu poznámek bylo založeno na praktických ukázkách, což v případě mnoha jiných školení chybí.“
Kontaktní osoba: Miroslav Sedlák, majitel webového studia NaWeb.cz Realizace: březen 2013
Cena a objednávka
Cena je stanovena na 3 290 Kč.
Celodenní individuální školení (8h ve vaší firmě) poskytuji za 12 000 Kč + 5 Kč/1 km jízdy z Ostravy (tam i zpět).
- 10.7.2013 - Infografika: Eshopy, jak k nim přistupujeme, jak s nimi pracujeme a co nás zajímá?
- 28.6.2013 - UXcamp Europe 2013 Berlín
- 21.6.2013 - „Ten SEO a PPC expert byli žabaři, navíc mi pořád mluvili do mé práce“, řekl majitel eshopu
- 11.6.2013 - George S. Clason: Nejbohatší muž v Babylóně
- 9.6.2013 - 8. sraz nezávislých profesionálů NaVolneNoze.cz ve Valticích
Aktuální vytíženost
- Přijímám další zakázky